2010-02-17

19 dagar kvar....

Vecka 37+2 (börjar bli stor...och svullen)
.
Ja nu har vi verkligen nedräkning. Bebisen är beräknad till 7/3 och det är så spännande att se när den väljer att titta ut. Det känns lite som första gången vi ska föda eftersom jag blev igångsatt med Mira-Li och låg inlagd en vecka innan hon kom, då fick jag aldrig vara hemma när vattnet gick eller värkarna börjar och man ringer in och frågar om man får komma in. Den spänningen vill jag ha nu, den här gången =)
Jag känner mig mer lugn nu när vi flyttat in i radhuset och börjar få ordning på alla kartonger och flyttstök. Vi har börjat renovera vårt sovrum och tanken är att det ska vara klart tills bebisen kommer....Björn har jobbat på jättebra och nu har vi inte så mycket kvar, bara en tapet som jag skulle vilja ha upp typ NU och gardiner, överkast och piff....men annars är golvet lagt och resten av väggarna vita. Jag lovar att lägga ut bilder när det är klart =) Det blir jättefint och vi är så nöjda med golvet som vi vela så länge med ;)

Inga kommentarer: