2011-02-23

Klättrar på väggarna...

Röda jeansleggings från Kappahl sitter som smäck på Nova idag. Pippitröja från Cheap Monday. Arvegods från Mira-Li.

Just i detta nu sitter mina härliga mammavänner och mumsar i sig grodans goda sallad!! Jag hade verkligen hopp om att kunna joina denna onsdag, men sjukdomarna avlöser varandra här hemma. Nu är det Mira som har feber och öroninflammation! Med andra ord så har vi varit instängda i detta hus i en vecka!!!! Vi klättrar nog alla på väggarna snart ;) Just därför var det så skönt att åka iväg på en liten shoppingtur med mamma igårkväll. Det handlades kuddar till soffan, det reklamerades lite kläder, det hämtades ut 1års presenter på posten och det shoppades vårjacka och jeans till tjejerna! AAAAAHhhhh! Jag var som en ny människa när jag klev innanför dörren här hemma igen =) TACK mamma för kläderna! Nä nu ska jag försöka mig på att planera eftermiddagen, jag måste nämligen lyckas klämma in ett pass med zumba....vet inte riktigt hur än bara ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

Usch stackare, det är HEMSKT att vara instängd. Salladen var god som vanligt, och sällskapet trevligt men vi saknade förstås alla som inte var där. Ser fram emot nästa vecka. Kram

The Lindaus! sa...

Ja det gör verkligen jag med!!! =)Nästa vecka ska alla vara friska! Det får bli vårt mål! Kram på er