2008-06-03

Sista babysången!

Idag var det avslutning på babysången som jag och mamma gått på sen i januari. Fröken sa att jag verkar tycka det är roligast av alla bebisar att sjunga och det stämmer nog för jag älskar att använda min höga stämma....mamma tror föresten att jag kommer bli en sångfågel, vi får väl se.....=) / Mira-Li

Den här får vi trumma på när vi sjunger "välkommen" sången, och det är så skoj, som tur är fick jag tag i den igen efter sången så jag kunde sitta och trumma lite själv...
.

Här är min kompis Lexus, här försöker han flörta lite med mig, men jag bara äter på min sko och märker ingenting! =)

.

Här är min andra kompis Albin, han fick smaka på vattenmelon när mammorna åt mat efter sången, lylos honom....



3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite sorgligt att det var sista gången, det har varit mysigt.

Simson sa...

jag vet...kommer kännas tomt på tisdagarna... :(

The Lindaus! sa...

Håller helt och hållet med! Jättetråkigt, men nu är det sommarlov! =) Kramis på Er Anna och Mira-Li