2008-06-01

Underbara sommarstuga!!

Idag har vi varit vid våran sommarstuga i Vättern. Och det är något som både jag och Björn älskar!!! Sola, bada, åka båt och umgås med familjen! Underbart! Lägger ut lite bilder från dagen! / Anna



På vägen dit i pappa Eriks båt, Mira-Li tycker det är lite läskigt att åka fort än så länge...



Årets första dopp!!! I Bakgrunden badar min syster Sara med pojkvännen Simon och min syster Linda står och fryser tveksamt, men jag var såklart försten i...medans Björn vägrade, badkruka som han är =)



Skönt att svalka av sig lite, 19 grader var det i vattnet och det är ju riktigt bra för att vara Vättern och 1:a juni....


Fia-Lotta fick bada i sin egna pool, men hon tyckte det var lite kallt, visst är hon söt i sin badrock!


Björn fota hela dan, men här lyckades jag få med honom på bild!!!


Underbara vättern!

Inga kommentarer: