2008-07-07

Fler nya tänder...

Jag blir bara större och större säger mamma och pappa... =) Så jag tänkte dela med mig av några framsteg jag gjort! Lägger ut en bild som mamma tog när värmeböljan var i stan...och oroa er inte jag fick såklart inte i mig nån dricka, det är bara roligt att äta på sugröret ;) / Mira-Li
  • Jag fått två nya tänder, så nu har jag fyra där uppe och två där nere!
  • Jag lär mig att äta vanlig mat och varje dag äter jag samma lunch som mamma och pappa!
  • Jag har lärt mig att säga pappa och titta samtidigt som jag pekar.
  • Jag kan ställa mig upp själv och hålla i nåt tex. soffan eller bordet.
  • Och så vinkar jag till allt kul jag ser och klappar händerna och börjar dansa när jag hör musik.

Det var ju ganska mycket så jag kan förstå att de tycker jag är en duktig tjej! Kram på er!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, en sådan där bild har jag på Albin också. Man känner verkligen att man måste försvara sig och påpeka att de inte får i sig något. =)/ Elin

The Lindaus! sa...

Ha ha ja eller hur. Känns ganska viktigt =) Kram