2008-07-18

Första mannekängen i provhytt!

Hejsvejs. Nu har jag hängt hos familjen Roman i några dagar när papperna har lagt tak och mammerna lagat mat. Jag och Simme har lekt massor och gungat och legat i hängmattan och slappat och idag tog mammerna med oss ut på en shoppingtur. Simson sov så gott i vagnen men jag skulle shoppa en klänning, för mamma har sagt att både min faster och moster ska gifta sig så vi måste hitta en fin klänning. / Mira-Li
Först var det riktigt roligt att mannekänga....

Men efter ett tag så blev det väldigt tröttsamt och jag blev lite ledsen.... Men sen hela vägen hem så skratta jag och ville hålla i påsen med klänningen. Jag blev nog lika lycklig som mamma blir när hon shoppar =) Kram på er allihopa!

1 kommentar:

Simson sa...

Ja visst har vi haft mysigt :) Snygg klänning, missa ju det när jag slagga!

kram Simme