2008-08-27

Besök på dagis!

Idag har jag varit på dagis för första gången. Hela familjen var där på besök och jag fick träffa mina fröknar och några lekkompisar. Jag hitta direkt en rolig telefon som jag började leka med och ville inte alls gå hem när det var dags för det. Sen drog mamma och pappa ut på jordens längsta shoppingtur och jag var tvungen att prova ALLT..... pust. =) Det var visst mycket som skulle inhandlas tills jag börjar dagis på riktigt på måndag!

Måste ju oxå berätta lite saker jag lärt mig...jag har fått en egen mobiltelefon av pappa, utan batteri förstås, men det fattar ju inte jag, så den pratar jag på för fulla muggar i. Jag har allt sett hur mamma och pappa brukar göra, fast jag håller den mot nacken inte mot örat. =) Sen så har jag lärt mig att pussas på munnen! Mysigt va? Kram från Mira-Li

2 kommentarer:

Simson sa...

Tänk att lilla pluttan blivit så stor så det är dags för dagge...tiden går så grymt fort!

Kram kram

The Lindaus! sa...

Ja eller hur, man fattar noll men det är kul det med =) Kramis