2008-08-31

Grattis Mira på 1års dagen!

Oj, vilken otroligt härlig dag vi har haft. Först med familjemys med tårta på sängen, sen kalas med släkt och vänner. Vi är så otroligt tacksamma för all uppvaktning vår älskade dotter fick på sin dag. Fina paket och mysiga vänner omkring sig, kan det blir bättre? Tack alla ni som kom och förgyllde vårt kalas! Kram från hela familjen Lindau



Miras specialbeställda tårta med dagens tema hello kitty / rosa.
Hon fick smaka en sked när vi kom med tårta på sängen på morgonen, hon gilla det verkligen! =)
I present från oss fick Mira en gunghäst som björn målat, en tavla som jag gjort och hennes första läragåskor, vita Kavat med guldblommor på. Och regnkläder och gummistövlar till dagis.
Temat var som sagt rosa, det kanske syns =) Jag gjorde nästan alla bakverk med något rosa. Jätte roligt projekt.
Här blir Mira grattad med sång. Ja må hon leva....
Här får Mira öppna paket, hon älska alla snören. Hon fick tag i ett rosa som hon höll hårt i nästan hela festen =) Men självklart så uppskatta hon alla roliga leksaker som låg i oxå.

Bästisen Elvira kom såklart på kalaset! =)


Och Simson och Lexus kom oxå, här busar de med leksakerna. Vi sakna verkligen Albin, Sac och Jemima. Synd att ni fick förhinder. Men vi ses snart igen.

3 kommentarer:

Simson sa...

Ja, vilken fest!!!
Tack för ett härligt kalas, har lite att leva upp till nu :)

kram kram

Elin sa...

Jag är jätteledsen att jag inte kunde komma på ditt kalas. Men jag har en present åt dig här hemma. Den ska du få så snart vi ses. Kram Albin

The Lindaus! sa...

Åh tack vad gulliga ni är! Kram Mira