2008-09-05

Kalas på dagis och lunchdate!

Idag hade Mira-Li kalas på sitt dagis, för att hon fyllde 1 år i söndags. Dom hade fixat jättefint med serpentiner och ballonger och så sjung och grattade dom henne och gav henne en present och som vanligt var det snöret som uppskattades mest =) Jätte gulliga fröknar! Mira bjöd på glass, chokladbollar och mumsmums. Sen fick jag gå hem och Mira var kvar själv i en och en halv timme ungefär. Duktig som vanligt. Sen tog vi en sväng upp på stan och lunchade med Alex och Miras bästis Vira. Imorgon bär det av till Askersund för bröllop! Ska bli jättekul =) / Anna

"Klädde upp" Mira med hårspänne, dagen till ära...

Här står hon vid ytterdörren på dagis och vill ut, hon älskar att vara utomhus och plaska i vattenpölarna.


Här hjälper fröken Sofia Mira att öppna paketet hon fick.

Gott med chokladboll!

Lite shopping blev det allt på stan oxå. Visst är Vira söt i sin kappa!

2 kommentarer:

Simson sa...

Åh vad mysigt det ser ut, tänk när Simme börjar på dagge...

Vilken fin kappa, jag höll i den idag, fast jag inte ens har en tjej...ha,ha...så störd är jag.

Ses imorn.
kram kram

The Lindaus! sa...

Ha ha, ja den är såå fin. Jag har oxå hållt i den tidigare, men nu när det är dagis hela dagarn har jag fattat de där med ömtåliga kläder....=)
Tiden går så fort, snart leker dom tillsammans på hanna oxå...;)

Ses på bröllopet ida! Kram