2008-09-07

Två 1års kalas!

Idag har vi varit på två stycken kalas. Min bästis Elvira fyller 1 år imorgon och min kompis Lexus fyllde 1 år i torsdags. Så idag har jag ätit massa gott och lekt med massor av kompisar! Jag hitta till och med en pusskompis på Elviras kalas och en blivande grannpojke på Lexus kalas. Mamma och pappa har nämligen sagt att vi ska flytta snart till en annan del av stan och i samma hus ska en söt kille i min ålder bo. Nice. /Mira


Vira så söt på sin dag!!!

Här leker vi med snörena. =)


Familjen samlad på kort innan avfärd till nästa kalas.

Lexus oxå jättesöt på sin dag!

Jag fick oxå ett paket av Albin som ju inte kunde komma på mitt kalas förra söndagen. Så gulligt av honom att komma ihåg mig. Puss på dig Albin =)

Lexus tyckte det var jättegott med chokladboll, syns va? =)

Inga kommentarer: