2009-01-06

Gott & Blandat =)

Imorgon börjar vardagen igen. Mamma och pappa ska jobba och jag ska visst tillbaka till dagis... Jag har saknat mina fröknar, jag har ju varit ifrån dom sen den 19 december....men det har hänt en hel del roliga grejer när jag har varit hemma oxå. Kolla in bilderna så får ni se =)

Jag har hälsat på inne på mammas jobb, hjälpte till med uppackning och charmade kunderna ;)

Jag har åkt pulka, jättekul grej =)

Jag har modellat för kameran när pappa fotat.



Jag har varit på shoppingtur med Elvira och ätit på MC, egen cheesburgare och pommes. Mums.


Och till sist så kom det fina vita bordet och två fina rosa stolar äntligen hem till mig och mitt rum. Där bjuder jag nu på fika varje dag. ;)
Jag har haft en toppen jul och den där tomten längtar jag tills jag får träffa igen nästa gång. Nu när jag ser honom på bild så säger jag faktiskt tomten. Och så har jag börjat sjunga ännu mer, nu kan jag tipptapp sången, fast med egna ord, säger mina föräldrar! /Mira-Li

2 kommentarer:

Simson sa...

Oj vad mycket roliga grejer du varit med om, skoj!

Ser fram emot att leka snart, har ju inte sett dej sen förra året ;)

kram Simson

The Lindaus! sa...

He he...tiden går ju så fort. Såg att du varit på lek&bus landet. Mamma trodde jag var för liten för det, så det blev inget. Men jag hoppas fortfarande! =) Kram