2009-01-22

Paket på posten.

Nu har det efterlängtade paketet kommit på posten. Jag har sedan Mira-Li kom till oss gjort en bok där jag skrivit om hela hennes utveckling och händelser under hennes första år. Jag letade först efter en vanlig "fylla i bok" som man kan köpa i handeln, men hitta ingen som jag blev nöjd med. Då kom jag jag på idén att göra en egen i äkta ifolor anda =) Där har skrivit ner hennes vikttabell, speciella minnen, hennes utveckling från sitta till gå, hennes matvanor och första vanor och mycket, mycket mer. Det här rekommenderar jag er att göra. En rolig bok att visa när hon blir större som rymmer mycket mer än de vanliga. Och den har varit riktigt rolig att göra! /Anna



Bokens omslag. Man designar boken precis som man vill ha den, med allt ifrån färger till typsnitt till bilder.

Miras barnvälsignelse.


Ett uppslag med Miras första vänner.



Miras första matvanor, månad för månad.



Första påskaftonen, jag sminka förståss Mira med fräknar och rosiga kinder.

Första sommaren började varmt =)

5 kommentarer:

Simson sa...

Åh vad kul, jag började för ett halvår sedan...har typ kommit til framsidan, måste ta mig i kragen...nu är det dags för potatis o fiskpinnar :)

kram kram

Anonym sa...

Vilken fiiin bok!!! Väldigt personlig! Hoppas ni måt bättre idag! Kram, kram

Katarina sa...

Vilken kul grej! Vart har du gjort den? Adress?

The Lindaus! sa...

Vad roligt att ni gillar den. Gå in på ifolor.se under fotoprodukter och välj vilken typ av bok du vill göra. =) Kram

Elin sa...

Ja, verkligen jättefin bok. Blir ju superkul för Mira att ha när hon blir stor/större. Kram Elin