2009-03-14

Modell för en dag!

Oj, vilken riktigt kul dag jag har haft! En rolig upplevelse och verkligen någonting man aldrig hade gjort om man inte hade blivit medbjuden....;) Sara, Berit, Madde & jag har spenderat dagen på Clarion Hotel där vi har fått testa på att vara modell för en dag......

Dagen började med en proffssminkning, riktigt kul tycker jag =)

Sara sminkas....

En nervös väntan innan det är dags att få fram de snyggaste posarna...

Sara kör så det ryker......=)

Lite stelt i början, men man blev snabbt lite varmare i kläderna.

Vi avslutade med en sen lunch på lilla örebro.
Tack Sara & Berit för att ni bjöd med mig! Det var en riktigt kul dag!

Ett smakprov på en av elva bilder jag tog med hem!

5 kommentarer:

Wirzén sa...

wow vilken snygg bild!!! Å vilken rolig grej! Vill gärna se de andra bilderna oxå....
kram kram

Simson sa...

Ja, verkligen, supervacker!!!

kram kram

Mammablomman sa...

Vilken snygging! :-o jag sa alltid till din mor när ni (sara o du) var små att ni skulle bli bra modeller...tänk att jag fick rätt iaf. Fast det tog er ngr år innan ni kom dit alltså ;-) Grattis! kram/h

The Lindaus! sa...

Tack för alla gulliga kommentarer! Både på fb och här på bloggen =) Kram

mama Sofia sa...

Oj vilken fin bild!
Kram sofia (Hannas syster).