2009-03-13

Piggelin i klack!

Idag på morgonen så verka Mira lite piggare, hon har nämligen varit sjuk i några dar. Feber troligtvis efter 18månaders sprutan hon fick förra veckan på bvc. Hon älskar ju som sagt mina skor och imorse hittade hon mina nyinköpta (obs 10,5cm höga klackskor) och skulle direkt prova. Jag brukar ha "normalhöga" klackskor och har nog aldrig ens ägt ett par så här höga. Det är bara att skylla på syrran som lurat med mig på en upplevelsedag imorgon..... innehållet blir höga klackar, massor av smink och tre ombyten kläder. Ja jag lovar jag ska blogga och förhoppningsvis visa lite kort och det kommer säkert bli en rolig dag med mycket skratt...
/ En nervös Anna

Morgonfrilla, kissblöja och klackskor....hm, man undrar ju vad det ska bli av gosungen när hon blir stor...=)

1 kommentar:

Wirzén sa...

ha ha!! vad underbar hon är lilla Mira... Åh vad roligt det låter imorgon då!!! Spännande att inte veta oxå! Sper snygga skor oxå.... kram kram