2009-05-31

Morsdag!

Idag har vi firat mamma på Morsdag. Vi började med frukost på sängen imorse, sen skulle vi dra iväg till ön och fira mormor för att hon oxå är mamma. Farmor var visst i Göteborg så vi kunde inte fira henne... Sen kom Lexus och lekte med mig och han visade att man faktiskt inte alls behöver vara rädd för vatten och klippor. Bara man har flytväst på sig =) / Mira-Li

Jag står och väntar på morfar och båten i hamnen, har packat med min lastbil.


Vi åkte en sväng med båten ungefär till Harge.



Här sitter jag i Lindas knä. Sen somna jag visst, pappa undra hur man kan somna i en sportbåt, men mamma förstod. Hon fick barndomsminnen, det finns inget skönare ljud + vågor att somna till.

Lexus kom på besök, hans föräldrar är nämligen oxå båtmänniskor som vi och dom stannade på en fika hos oss.


Jag tyckte det var såhär roligt att han kom på besök.....


...kan oxå bero på att vi åt sånna här kladdkaksgrejer som mamma bakat =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vänner!
Tack för igår! Vad fint ni har på ön, sååå mysigt! Säg till om ni skulle vilja ha delägare;) Vi kommer fler gånger i sommar, var så säkra. Kramar från fam hammar

The Lindaus! sa...

Ni är så välkomna! Det är bara ni kommer förbi, det vet ni! =)Nästa gång kanske det är badväder ;)Kram