2009-06-27

Svordomar, skratt och stim!

Hej i värmen. Idag har pappa jobbat, så mamma och jag hade storstädning hemma och sen åkte vi ut på en shoppingresa för att inhandla lite smågrejer till nåt nytt projekt mamma och pappa ska göra i mitt rum. Spännande...har inte hört så mycket än, men det ska visst vara klart till min 2års dag har jag förstått...
Hela dagen gick jag runt och pratade om Emma som skulle komma hem till mig på kvällen och när de äntligen kom så grillade vi mat på balkongen och åt massor av gott =)
Supersöta Emma tyckte det var varmt i lårvecken och fick sitta i blöja, det gjorde jag oxå tillslut för det var jättevarmt ute!

Sen försökte jag lära Emma lite svordomar och så passar jag på att visa att det är jag som är äldst och bestämmer!

Mamma och pappa tvekar på om hon kommer komma tillbax hem till mig nån mer gång efter det här....hm

Inga kommentarer: