2009-07-17

Sommarstugan!

Nu har vi spenderat några dagar i sommarstugan, mamma och pappa blir helt slut av att springa efter mig för jag är ganska nyfiken av mig och vill gärna springa fram till alla hala klippor och gärna till vattnet...;)

En dag fick vi åka ut på räddningsutflykt, Lexus båt hade stannat på sjön och vi åkte och hämta dom, jag sov först, men sen vakna jag och fick syn på Lexus som satt och slängde pussmunnar åt mig, hi hi

Jag har lärt mig nåt nytt....att spela krocket, mycket roligt och jag var väldigt bestämd om vilka färger som mamma och mormor skulle ha på klubborna och jag skulle bestämma vart kloten skulle ligga....


Idag tog vi en utflykt så mamma och pappa kunde slappna av lite....vi tog en picknick med Elvira och hennes päron vid Stjärnsunds slott. Gott & Mysigt!

Sen åkte vi till Harge och bada, både jag och Elvira bada och vi hade jättekul!
Nu ska vi tvätta och packa för snart ska vi åka på en låååång biltur neråt i landet, kanske blir mer bloggande när vi kommer hem igen. KRAM

Inga kommentarer: