2008-12-28

Julafton!

Wow, vilken mysig julafton vi har haft och vad många paket jag fick! Det var jättekul att öppna alla, men ett tag blev det för mycket så jag hängde inte riktigt med. Så på juldagen plocka mamma och pappa fram en present i taget så jag fick leka med alla nya saker. Bra va?
Redan på julaftonsmorgon fick jag öppna paket som låg i min socka. Sen åkte mamma och jobba och pappa och jag åkte på jullunch hos mormor och morfar. Sen kom såklart mamma när hon hade jobbat klart och senare drog vi vidare till farmor och farfar.


Hos mormor och morfar fick jag träffa tomten (snygga tomtekläder va? och gammelfarfars mask från 1800talet ;) ) Jag tyckte iallafall han var riktigt spännande och smög på honom lite, men när jag skulle fram och hämta paketet själv blev jag lite skraj...
Här öppnar jag ungefär hundraelfte paketet....det är tur att man är första barnbarnet, då blir man bortskämd har jag förstått...=) Tack alla för dom fina presenterna. Mamma och pappa hälsar så mycket. Julkramar från Mira-Li

Inga kommentarer: