2008-12-03

VABBAR....

Idag VABBAR jag, precis som igår och i förrgår. Och när man bara sitter och väntar på att lilltjejen ska vakna från sin djupa "nuskajagblifrisksömn" så kliar det lite i fingrarna. Jag är så sugen på att gå på stan och få inspiration i inredningsbutikerna och andas lite julrusch. Under tiden jag väntar på att virusen ska lämna vårt hem, lägger jag ut några bilder på lite advents pynt. / Anna


På köksbordet en filttablett från Indiska, ljusstake från CE,
torkade apelsinskivor som jag gjort själv i ugn.
Clementiner är julkänsla för oss =)
Här i min favorit skål från FinRummet.
Vita hyacinter i glaskrukor från CE
och visst blir det finare med ljusmanchetter runt, från åhlens.
En fin present jag fick i helgen;
glasburk med lock fylld av skorpor och God Jul text på.

Mitt favorit mosshjärta. Inköpt på Zälls.
Bev så lycklig när jag fick höra att de trivs bäst
inomhus och kan plockas upp säsong efter säsong. =)

En sten från CE, God Jul på er alla!






1 kommentar:

Simson sa...

Åh, vad mysigt o julfint du gjort. Hoppas lilla skruttan blir frisk snart.

kram kram