2009-12-21

Nu äre jul här i vårt hus....nästan

Idag har jag varit hos farmor & farfar i Karlskoga och myst. Jag fick vara med och klä granen och det var jätteroligt. Det blir ju ingen gran hemma hos oss eftersom flytten går om några dar. Jättetråkigt utan gran i en kal lägenhet så det är ju tur att man har andra att mysa julmys hos =)

Och vet ni, idag har jag även träffat tomten! När jag var och småshoppade på ica maxi så stod han helt plötsligt där framför mig, WOW en riktig tomte! Mina ögon var stora som tefat sa pappa men jag vågade inte prata med honom än, jag ska ju få träffa honom på julafton har mamma och pappa sagt och då ska jag vara mer modig! Lovar!

Och ikväll hade jag tjejsnack på telefon när moster Sara ringde och tacka för det fina julkortet som jag visst hade skickat....mamma tyckte jag var så söt att pappa var tvungen att fota =)
Lite dåliga bilder kanske, men våran kamera har gått sönder såhär tre dagar innan jul.....men imorgon ska vi försöka laga den så ni får se lite julbilder oxå....
Stor Kram från Mira-Li

1 kommentar:

Elin sa...

Kul att ni bloggar igen. Lite oftare alltså. Det är ju hopplöst att hinna med när man jobbar. God Jul! Kram Elin