2008-10-31

Fy för att vara sjuk,,,,


Ungefär som på bilden känner jag för att vara sjuk!!!!
Usch nu har jag varit dålig sen i tisdags, och till på köpet så har jag smittat mamma oxå....tur att pappa tar så bra hand om oss =) Det som är bra med att vara sjuk är att man blir så bortskämd! Jag har fått smaka maxhamburgare av moster Sara, ätit glass med chokladkross....mums, loka med hallonsmak...inte lika gott =( god fruktdryck och kakor och ikväll försökte till och med mamma och pappa muta mig med pizza! Förstår ni...dom tycker jag äter för lite när jag är sjuk, men jag vägrade smaka. Såg inte alls gott ut.
Nej nu saknar jag mina fröknar och kompisar på dagis, hoppas jag blir frisk till på måndag! Kram på er

2 kommentarer:

Mammablomman sa...

är det inte bättre att va sjuk? du verkar få allt du pekar på då? ;-)Du lurar alla med din charm, sötnos!
Krya på dig, hoppas alla i huset blir friska snart!
kram

Simson sa...

Visst är det bra när man är sjuk o inte vill äta...man får ju massa goa saker, hi,hi...dom är lättlurade dom där pärona ;)

Kram Simme