2008-11-03

Ordning & Reda, pengar på fredag....?

Ja, det blir mer och mer ordning på grejerna här hemma....fast det är ju en hel del kvar. Men det är skönt när man börjar se slutet. Det svåra när man flyttar från större till mindre är allt pusslande och flyttande av grejer innan man hittar den perfekta platsen. Förvaring är ett måste och vi har nog lyckats ganska bra med tanke på våra fjuttiga 70 kvardat =) Min kära mor var här igårkväll och hjälpte mig sy gardiner till köket. Tack för hjälpen mamma, det kom väl till pass och riktigt fint blev det oxå. / Anna

Love bokstäver från Village pryder vårt lodräta vardagsrumsfönster.
Ett foto från vår stora dag och en ittala lykta ger en personlig toutch på nattduksborden.
Tyget Gunilla från Ikea som visst springer iväg från varuhusen, så jag är glad att jag fick med mig mina meter hem =) Lampan Fly från kartell. Älskar den färgen! Skål från Finrummet som jag fick av mina arbetskamrater i 25års present.

3 kommentarer:

Simson sa...

Åh, vad fint ni börjar få, ser fram emot att komma o hälsa på.

Nu är det läggdags av en inte allt för trött kille här...pust..

kram kram

Anonym sa...

Tack, det var bara roligt att få hjälpa till att sy gardinerna.

Anonym sa...

Ser fram emot att få hälsa på er i ert fina hem.
Skulle ju ha bjudit er på vofflor under det första året ni var gifta.
Eftersom vi flyttade till Ångermanland och Höga Kusten blev det aldrig något...
Kan kanske få bjuda er nu när vi bor närmare!
Kramar!
/fam Hasselgren