2009-02-28

Fullt upp som vanligt??

Våra helger brukar oftast vara fullbokade till max! Det beror nog mest på att jag jobbar varannan helg så när vi väl har en ledig helg tillsammans hela familjen vill vi passa på att göra ALLT. Denna helgen jobbar jag, men i fredags hade vi en ledig familjedag tillsammans. Supermysigt! Vi hann med ikea och marieberg och vi luncha och fika och shoppa och njöt.



Sen åkte vi hem och förberedde för kvällen. Vi skulle få en gäst, nämligen min jobbarkompis Hanna. Hon och jag hade bokat in en filmkväll med Sex and the City filmen... eftersom ingen av oss hunnit se den än. Och som alla säger, så var den ju jättebra. Mina mungiper satt uppe i örona när Carrie fick se sin walkincloset som mr Big överaskade henne med....




Efter jobbet idag drog vi på kalas, min syster Sara fyller 27 år idag! Grattis!
Mira var såklart med och öppnade paket ;)


Ikväll är melodifestivalen igen. vem ska man heja på denna gång? =) / Anna

Inga kommentarer: