2009-02-22

Partyhelg!

Den här helgen har vi varit på två kalas och haft roliga gäster hemma. Vi började med att fira morfar i fredags, han hade visst fyllt 47. Pappa glömde kameran så inga bilder därifrån...men vi åt god pizza och jag fick även smaka vitlökskant...sådär måste jag säga. =)

På lördagen drog vi till marieberg på shoppingtur och jag fick mitt allra första happy meal, med leksak och allt =) Jag var så duktig och åt nästan upp hela mealet!!!
Tur att dom har mjölk till, min favvo!


Sen drog vi till kga och firade min kusin Rebecka som fyllt 13 år! Dom ska snart åka till Thailand så hon visa upp sin smarta ryggsäck för oss.

Här försöker jag få upp stämningen med ett av mina partytrick...TITTUT!
Se på Rebeckas mormor, hon viker ju sig av skratt ;) hi hi

Sen fick vi gäster hem på kvällen, vi åt god mat och jag fick vara i centrum, och det gillar jag ju =) Jag fick smaka nåt jag visst inte tålde (av mamma igen), så ambulansen fick komma och jag fick träffa farbror doktorn igen. Men dom var så snälla och det gick jättebra....

Sen mös vi framför melodifestivalen och jag fick vara uppe jättesent!
Mamma och Pappa tackar alla goa vänner för en jättetrevlig kväll!
Kram från Mira-Li

2 kommentarer:

Simson sa...

Men gumman då, vad var de nu? Hoppas hon mår bra nu.

kram kram

The Lindaus! sa...

Vi vet inte säkert, måste allergitesta igen! Pust...hon hade ätit samma sak förut utan att reagera, det är det som är så skumt.