2009-02-10

Fynd!

Idag har jag fyndat =) Efter jobbet skulle jag ta mig en tur ut till Kid hemtextil för att köpa mig en paljettkudde som jag spanat in för ett antal månader sen och som jag hoppades skulle finas kvar. Jag har målat om min farfars gungstol och saknar bara det där lilla piffet. Men när jag kommer fram ser jag en näst intill tom butik och en 50% på ALLLLT skylt. What, hur kan jag ha missat det? Min kudde var förståss borta sen länge.....Men, jag fyndade massa grejer till Mira som är hemma sjuk.... ja igen, denna gången i feber! Bland annat två söta påslakanset, ett par duntofflor, en rosa nalle, en förvaringspåse och allt för bara 170kr = Fynd! Nu ska jag så fort jag bara kan skynda till Indiska där jag spanat in en lika snygg paljettkudde, så min gungstol kan bli klar nångång....
Imorgon väntar modemässan, längtar..../ Anna

Nymålade gungstolen i svartlack. Innan var den i en blek gulvit ton.


Söta rosa påslakanset.

Mysiga vita tofflor, med halkskydd.

En febrig Mira leker med sin vovve. Ett ord som hon precis lärt sig säga.

6 kommentarer:

Simson sa...

Åh, det är ju inte utan att man blir shoppingsugen... ;)

Elin sa...

Å, jag som behöver påslakan till Albins säng. Får nog ta mig en tur...

The Lindaus! sa...

Ja, skynda för det fanns typ inget kvar...=) Kram

Elin sa...

Jag var där igår och fick tag på ett enfärgat grönt påslakan som passar på albins rum. Tack för tipset.

Simson sa...

Butiken ska ju upphöra hallå...hur kan jag ha missat detta...pust...

The Lindaus! sa...

Ja dom ska upphöra. Vet inte om det är bra eller dåligt att jag missa starten på rean =) Kan ha blit farligt....