2009-04-05

En salig blandning.

Idag har vi hunnit med mycket. Vi startade dagen med att åka på utemöblersjakt. Oj, oj vad mycket fint det finns och vad mycket dyrt det finns. Som tur är så hittade vi ett billigare alternativ på K-rauta och det räcker nog för oss. Men det blev inget impulsköp än...
Sen åkte vi vidare på söndagsmiddag hos mamma och pappa. Det är alltid gott att bli bortskämd med mat och trevligt umgänge =) Idag är det ett år sedan min käre farfar Georg gick bort så vi tog en sväng förbi Längbro på eftermiddagen. Det var kallt och blåsigt och inte alls så fint väder som det var på farfars begravning. Då sken solen på en klarblå himmel och det var en perfekt vårdag! Det gjorde att det kändes så mycket lättare att ta farväl, så nu vill jag bara gå till kyrkogården när solen skiner =) / Anna

Mira & jag har nästan samma lika pippitröjor.
Min är från Vila och Miras är från Cheap monday.
Helt sjukt vad populära de är, våra säljer som smör ;)

Mira strosar med egen vagn på bauhaus...

2 kommentarer:

Wirzén sa...

Åh vad fina ni är! Som alltid. Hoppas vi får en flicka nån gång vi med! Var köper du cheap mondays barnkläder?! Kram på er!

The Lindaus! sa...

Tack =) Vi fick den av Isak, Björns kompis, han jobbade då på en butik i sthlm som sålde cheap monday, men vet ej vart han fick tag i barnkläderna för jag tror bara dom sålde vuxenkläder...men kanske det går via hemsidan?