2009-04-10

Söt påskagosunge

Glad påsk! Idag tjuvstartade vi lite med påskfirandet. Vi hinner nämligen inte träffa mormor & morfar med familj så mycket imorgon på självaste påskafton. För då ska vi till Karlskoga och fira farfar som fyller 60 år!!! Så helt plötsligt börja mamma sminka mig och sa att mormor & morfar kommer snart. Jag fatta inget....Men sen när jag såg slutresultatet så förstod jag =)

Dags för sminkning, inte så roligt!

Här får jag en påskhare av mormor ute på balkongen.
Vi är nog lika glada båda två. =)

Va?! Ska jag få påskgodis oxå? är du säker? Mamma får jag?

Och så ringde det på dörren, och vem kommer nu mån tro?

Det var ju Sara & Simon, jag fick ett påskägg av dom oxå! Snacka om lyxeftermiddag.
Lägger ut en filmsnutt från idag när jag var hemma med pappa. Jag dansar runt som vanligt =) Tyvärr filmat med mobilen så väldigt kass kvalité, men jag förstår att pappa var tvungen att filma. =) Glad påsk på er! Kram från Mira-Li
Ps. Imorgon ska jag vara en stor tjej och sova en hel natt utan mamma och pappa. Håll tummarna för att det ska gå bra ;)

2 kommentarer:

Simson sa...

Världens sötaste påskkärring!!! Känns som vi umgås genom bloggen numera ha,ha...men det är ju bättre än inget :)

Glas påsk!
kram kram

Josse sa...

Åh ljuvliga unge!