2010-05-09

Barnvälsignelse!!!

Idag har vi haft en skön söndag. Först var mamma och jag och klappa och mata hästarna i karslund! Jisses jag våga mata alldeles själv! Modigt va :) sen var vi på silas barnvälsignelse i kyrkan, han var så duktig uppe på scen och söt oxå! Vi blev bjudna på god mat och efterrätt och jag busa gärnet som vanligt ;) och sen kom farmor och farfar förbi och tog med sig våra taggiga buskar på framsidan... Skönt, då slipper jag sticka mig mer på dom!


Jag och simson leker och hoppar!



Lexus hade en jätte tuff gadd på armen, mycket avis är jag men pappa har lovat att ordna en.



Jag och Emma hänger och snackar lite goja.....
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Simson sa...

Coola bilder, har laddat ner appen nu :) tack för idag, jättekul att ni kunde komma o tack för att du fota lite Björn.

kramis