2010-08-03

Björn. Den bästa.

Jag har turen att vara gift med den bästa människan på jorden.
Han är konstnärligt lagd och älskar att jobba med händerna, skapa något vackert, vara kreativ och kan utan tvekan jobba långt in på nätterna....
Han är gift med en som får nya idéer dagligen och som vill göra allt, gärna på en gång, just nu!
Vi passar bra ihop, jag och Björn. Vi är som gjorda för varandra. Ett bra team. I år har vi hängt ihop i tio år. Jisses, vad fort tiden går ;) Just nu håller "vi" på med en text på väggen i trappen. Visst är han duktig min Björn.

3 kommentarer:

Alexandr sa...

Han är verkligen toppen! Vi ska vara glada att vi har dem, våra händiga män :)
KRAM!

Amanda - Mamma till Vincent och Felicia sa...

Vad fint du skriver om din man och er tillsammans! Det blev ju jättefint, har han alltså skrivt texten på fri hand??

Ha det gott! (ps. jag känner mirjam wirzen ifall du undrar vem jag är =).

The Lindaus! sa...

Tack Amanda! Han har inte skrivit texten på fri hand, utan följt en overhead. Vi blev väldigt nöjda med resultatet =) Och jag är så tacksam över att han finns i mitt liv. Det är verkligen meant to be ;)