2010-08-20

Förberedelse.

Idag har det varit bullbak och trappmålning här hemma.
Vi försöker njuta av semestern i fulla drag, för på måndag börjar vardagen igen =(
Jag åkte iväg en snabbis till Marieberg galleria och småshoppade lite.
Dagis börjar ju snart igen och hur mycket behöver man inte köpa åt dom små när en ny termin börjar??? Jag passade även på att köpa pippigrejer till kalaset, Mira blev helt till sig när hon öppna påsarna här hemma. Hon sa, mamma nu ska vi åka....åka vart sa jag...till mitt kalas sa hon och gick mot ytterdörren....
Dessa coola stövlar från H&M sponsrades av mormor Maria =) TACK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så snygga! Jag försökte ju beställa mig ett par rosa Dr Martens från England, men när de kom var de blanka, jag trodde de var matta och för små!! Så de fick åka tillbaka till England igen :(