2010-08-15

Världens starkaste Mira.

Så här blev inbjudningskortet till Mira-Lis 3års kalas!
Om två veckor är det kalas här hemma hos oss. Och jag kan säga att ungefär tio gånger om dagen pratar Mira om sitt Pippikalas som hon ska ha. Hon är så glad och tror att idag, idag är det den dagen jag ska ha kalas och kompisarna ska komma. Men nej, får man säga snällt...det är TVÅ veckor kvar ;)
Härom natten vaknade hon av att Nova vakna och hon låg och prata med mig i sängen...
Hon viskade: mamma, vet du vad.....snart ska jag ha pippikalas, kompisarna ska komma, jag ska ha ballonger, paket och en PIPPITÅRTA!!! Det ska bli smaskens..... och så somna hon.
Så med andra ord, här hemma är det full förberedelse för kalas =)

1 kommentar:

Elin sa...

Det där med tid kan ju vara lite svårt att haja. Jag, min dummer, berättade för Albin i början av sommaren att vi skulle åka och hälsa på Pippi och Emil. Det ska vi göra nästa vecka. Gissa om han varit på väg många dagar...