2010-09-04

Vilken kalasdag!

Mamma har berättat för mig att det skiljer fyra dagar mellan mig och lexus och fyra dagar mellan lexus och elvira! Så när jag åkte hem från bb så åkte lexus in och skulle födas och när lexus åkte hem från bb så åkte elvira in och skulle födas! Snacka om att åka om varandra ;) Vi började dagens kalasrunda hos min bästis Elvira!


Här får hon blåsa ljusen på tårtan!


Vi fick massor av gott fika och sen lek, hoppa studsmatta och fiskdamm!!!


Sen drog vi vidare till Lexus som är min pusskille! Här blev det tårta en gång till, gissa om jag njöt!


Fika ute på altanen i det fina vädret :) sen fiskdamm här oxå!


Här kramar jag Lexus hejdå! Och jag passa även på att pussa honom mitt på munnen, även fast han nog inte var så sugen ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

frusoderberg sa...

Vad mysigt med så mycket kalas. Men då antar jag att ert nya liv fick sig en dust i dag. :)

The Lindaus! sa...

Nope. Här är man trofast sina beslut. Iallafall frun i huset ;)