2010-06-22

Bröllopsyra

Jag är väl den sista som kommenterar Sveriges bröllopsyra. Men har man barn så har man mindre tid, så är det =) Vi satt bänkade hela dagen framför tv:n och det som förvånade mig var att Mira satt kvar och tittade i stort sett hela tiden. Hon var väldigt intresserad av prinsessan och tyckte hon var jättefin. Så fort hon kom i bild ropade hon, Sessan mamma!

Jag tycker att brudparet var jätte vackra och Daniels tal till Viktoria var ju det mest romantiska tal jag hört. Full pott till honom =) Och full pott får även hennes brudklänning och sminkningen! Så snyggt!

Nu ska jag packa ihop barnen och åka och mysa hos Romans. Bäst att passa på när det är så fint väder! =) Vill bara avsluta med att berätta att imorse när Mira vakna och såg att Nova låg bredvid henne (i vår säng) så vände hon sig till henne och sa: Jag tycker om dig! Bara sådär...helt rätt uttalat och från hjärtat!


Inga kommentarer: