2010-06-05

Precis vad jag behövde...

Var igår på examensfest hos Hammar! Grattis till er båda =) Jag satt och prata med Hanna R mesta delen av kvällen och hon tipsade mig om att gå in på Katrin Zytomierskas blogg om jag vill ha mig ett skratt...Har varit väldigt skeptisk till Katrin, men har alltid gillat Bingos charm så jag gav det en chans och surfade in på hennes blogg. Och vet du vad, hon skriver väldigt roligt och är så ärlig i sina blogginlägg...det gillar jag! Jag hittade det här klippet om hennes son Ringo... tårarna rinner och jag är så tacksam för mina fina tjejer och min underbara man som jag för övrigt firar 6årig bröllopsdag med idag! Love you!

(Skrolla ner på bloggen till titeln: For all foreigners för att se rätt klipp)

Katrins Blogg - Katrin Zytomierska - Finest.se

Tack Hanna! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vet, hennes blog är så bra. Man både skrattar och gråter ;) hoppas ni får en skön söndag kramis elin