2010-06-23

Sol, stress och shopping

Har haft trevligt besök av Anna & Elias idag, det blev en piggelin och kaffe i solen och sen en lunch ute på altanen. Älskar sommaren när man kan sitta ute och äta =) Vi försökte pressa lite i solen, men det blev inte så mycket av det, när man har två små att passa ;) vet inte hur jag ska lyckas få upp en bränna till semestern...när det var dags att hämta Mira insåg jag att jag skulle hinna upp på stan en snabbis innan, så nu är midsommarklänningen kirrad! Det tog ungefär fem minuter för mig att parkera, få ut Nova ur bilen, springa in på jobbet, slänga mig in i provhyttan, kasta av och på och av och på kläderna, snabbt betala och springa till bilen med Nova sovandes i bilstolen helt ovetandes om mammas stress ;)...det kallar jag impulsshopping!

Mira hade haft en fantastisk dag ute på Torp med dagis, tur med vädret och en träff med bästisen Greta! Det var en glad och mycket trött Mira som jag fick med mig hem idag...nä nu ska jag fortsätta spraya galjar så det blir klart idag!

Elias funderar, vem är det jag har hamnat bredvid....

Inga kommentarer: