2008-11-23

Första snön!

Första snön kom ju i helgen! Det var en underbar känsla att leka med snön, mamma och pappa lovade mig en tur i pulkan som skulle inhandlas, men det hände lite andra grejer under helgen så det hann vi aldrig. Nu har pappa lovat att han ska köpa en pulka till mig i veckan. Hoppas bara att snön ligger kvar ett tag...=) / Mira

Ljuvliga snö! Jag älskar den!
Mamma har jobbat hela helgen och imorse innan hon skulle åka till jobbet så fick jag smaka julmust! Åh jisses vad gott det var...=)
Hejdå mamma! Tittar på när mamma cyklar iväg till jobbet!

Pappa och jag hade en mysig dag här hemma....men precis när vi skulle åka och handla min pulka så ramlade jag och slog mig....det blödde en massa och pappa fixa fint hello kitty plåster till mig. =)

Det slutade inte att blöda så vi fick åka in till akuten, som tur var slapp jag sy, jag blev ihop tejpad istället, men det var ingen rolig historia det heller, jag fick ett jättefint klistermärke iallafall, för duktig var jag minsann =) Här sitter jag och pratar i telefonen i väntrummet. Nu kommer jag få ett ärr i pannan, precis som mamma har =) Vi är släkt förstår ni!

2 kommentarer:

Simson sa...

Du är en riktig matchobrud du, ärr i pannan ;)

kram kram

Mammablomman sa...

äpplet faller inte långt från trädet serru ;-)Kusinen har oxå ärr i pannan...det går ligger djupare i släkten än du tror :-D