2008-11-05

Äntligen här!!!

Nu är ÄNTLIGEN mina pappelina mattor här! Dom är en gåva till mig från Björn som jag skulle få när jag hade avklarat ett viktigt delmål i mitt liv. Målet avklarades för några veckor sedan och nu har dessa läckra plastmattor äntrat mitt hem! =) Tack Björn för att du peppade mig hela vägen! Nu sätter vi upp nya mål! ;) Tack oxå till min goda vän Hanna S för hjälpen med mattorna =) Kram Anna


Båda heter Viggo och i köket fick det bli en svart med vita stjärnor.


I Mira-Lis rum en röd/rosa med vita stjärnor. Båda mattorna är vändbara och blir då vita med svarta respektive rosa/röda stjärnor. En febrig och snorig gosunge gilla sin nya matta och satt och lekte en stund på den...här speglar hon sig i min farmors gamla pigtittare.

2 kommentarer:

Peter sa...

Hej på er!

Vad fint ni har det. Antar att man får se mattan "live" vid något tillfälle? :)
Ha de gott!

The Lindaus! sa...

Absolut =) vi vill ju förstås provköra din dammsugare vid tillfälle oxå ;) Kram