2008-11-17

kalas igen =)

Hej! I helgen har vi haft fullt upp kan man säga. I fredags kväll kom mammas jobbarkompis Hanna på besök, jag tyckte hon var så rolig så jag blev jätte sprallig och ville absolut inte sova..... på lördagen var Sundlings här och åt middag och jag har fått höra att dom har en bebis på G, så jag har lovat att jag ska lära den allt jag kan när den nu väljer att titta ut =) Vi har oxå tagit en promenad i vårt nya område och mamma hitta TVÅ nya lekparker till mig. Yes! Och på söndagen var vi på Albins 1års kalas och fika gott och sjung och hurra....sen åkte vi vidare till farmor och farfar och hälsade på dom en sväng. Trevlig helg va...och vet ni, jag har hittat en ny, jätte rolig leksak i lägenheten....kolla på första bilden så får ni se. Kram Mira

Skojigt va?! Den snurrar och lyser och har massa roliga knappar att trycka på.....

På promenad i Näsby. Jag sover visst....

Och på kalas hos Albin, jag är inte ett dug intresserad av att vara social, utan spanar in ballongerna på väggen istället!


Grattis Albin 1 år!




Inga kommentarer: