2010-07-04

Personalfest!

Igår hade jag sommarfest med jobbet. Vi var bjudna hem till Henric & Cias nybyggda hus ute i Näsby. Precis bredvid vårt förra boende. Huset var jättefint med lite lantlig stil och känslan var att man befann sig på landet, men ändå 5 minuter från stan. Underbart!

Jag, Susanne, Edina, Malin & Henric njuter av välkomstdrinken i hettan!

The big boss är grillmaster ;)

Khim, alltid lika cool.


Cia bjöd oss på underbart ljuvlig mat som alltid. Efterrätten likaså som ni ser.
Det var en underbar kväll med massor av skratt och tror ni inte att jag gick och vann båda tävlingarna som Henric hade anordnat. Supersmart som man är eller oxå tur ;)
Nova fick oxå jättefina kläder från favvobutiken Kids, från alla jobbarkompisar. Så omtänksamt och gulligt av dom! Dom är redan använda och nedsspydda kan jag lova =)




2 kommentarer:

Villa Runnaby sa...

Det var definitivt för att du var supersmart som du vann!!!
Kram

The Lindaus! sa...

Ha ha...ja eller oxå tack vare att du var i mitt lag ;) Kram