2010-07-10

Sommmmmmar!

Jag är så glad över vackert väder! Sol, bad, grillat, goda vänner och SEMESTER!!! Jag älskar denna årstid och jag älskar att Björn är hemma med oss i sex veckor framöver =) Idag åkte vi ut till familjen Sundlings temporära boende ute i Fellingsbro. Kringelikrokvägen ut var ingen hitt för barnen, men det var glömt så fort vi klev ur bilen! ;)

Jätte höggravida Hanna som föder vilken sekund som helst skulle springa med hinkar och fylla upp poolen åt tjejerna...toker!

De badade hela dan kan jag säga. Och inge gnäll här inte, utan vatten över huvudet så gott som hela tiden...=)

Vattenspridaren var toppen!

Nova låg inomhus hela tiden där det var lite svalare. Temperaturen var nämligen över 30 sträcket där ute.

Trötta tjejer ska mysa och se på pippi...men den ena vill nog mysa mer än den andra....

...ja som ni ser....;)
Mira är numera torr och det är så skönt! Men vi kör fortfarande blöja på nätterna. Fast jag får känslan av att vi kan ta bort den med för hon brukar vakna på nätterna och känna när hon ska kissa. Idag hade hon till och med sagt till Björn S att hon var kissnödig och fått in honom till toaletten med henne, när Björn och jag var upptagna med annat...det tycker jag var duktigt!!!

Inga kommentarer: