2010-07-04

Underbara Vättern!

Jag vet att jag har en hel del inlägg här på bloggen om underbara vättern. Men jag kan inte sluta älska denna sjö. Det finns inget bättre än svenska sommaren och vackra skärgårdar! Idag åkte vi ut på en utflykt med båda barnen för första gången, och det gick riktigt bra.
Björn styr norrut.

Mira ÄLSKAR att åka båt.

Vi la till utanför vackra Stjärnsund slott för en lunch i solen och lite fiske för Björn & Mira.

Jag njuter i fulla drag!

Mira hade tålamod en stund, men ingen fisk blev det.

Nova var självklart med, sov mest av allt skumpande .

Sen drog vi till Harge och doppa oss. Solen hade försvunnit i allt dis för länge sen, men den 30gradiga värmen fanns ju kvar....och 21 grader i vattnet var det! Mira blev som en fisk och var ute på djupt vatten och kasta sig runt. hon vägra åka hem sen så jag fick muta med choklad i bilen ;) Det lär med andra ord bli fler turer till stranden i år!

Inga kommentarer: