2009-08-23

Kalas & söndagskolansdag!

Hej på er! Nu har jag haft mitt första 2års kalas, det var hela min tjocka släkt som kom och firade mig. Jättekul att öppna massor av paket, men städtant som jag är så var jag tvungen att städa undan pappret innan jag kunde koncentrera mig på vad som låg i...;)
Spännande...

Jag lekte med alla mina nya leksaker på mitt rum med mina kompisar och så här stökigt blev det när 5 barn skulle leka samtidigt....

Men jag älskar ju att leka och att umgås med mina vänner, så jag njöt i fulla drag... och ni känner ju mig, jag städa såklart efteråt!

Jag fick bla fina böcker av Linda & Danne, men jag insåg ju att det var det sista paketet att öppna så när jag slängt upp böckerna på bordet gav jag den här blicken och sa frågande: MEJA!?

Och idag var det dags att besöka söndagskolans dag i stadsparken. Jag var lite krasslig, snorig och trött, men kul hade jag ändå. Jag träffa mormor, Emma, Simson, Sigge...

...och den här jätte läskiga tigern!!! Men efter ett tag såg jag allt att det var Emmas pappa och sa titta Blörn!

1 kommentar:

Elin sa...

Va gulligt! /Elin