2009-08-02

Massor av skoj!


Isak & Sara kom på besök i dagarna! Det tyckte vi var roligt och Mira-Li likaså.


Isak läste böcker för henne och öva på sin blivande papparoll ;) Sara är nämligen gravid! Spännande och verkligen jättekul!
På kvällen fick Mira följa med Björn till pizzerian och för första gången i sitt liv fick hon ta emot en klubba! Snacka om lycklig unge! Hon plocka av plasten själv i bilen och smaska hela vägen hem till mamma...
Och ikväll fick Mira syn på mig när jag måla naglarna, hon skulle promt oxå ha och jag tänkte att jag kunde måla hennes tånaglar som vi brukar. Men nej, hon skulle ha MEJA och peka bestämt på sina fingrar. Okidoki tänkte jag och målade lilla lillfingernageln, men sötnosen var inte nöjd med det utan skulle ha alla målade, precis som mor sin...! Sen satt hon still i säkert fem minuter och blåste och blåste =)

Sen blev hon trött och stoppa in tummen, som jag självklart inte målade, men hon blev lite fundersam över hur man gör med övriga fingrarna och spreta med dom så de skulle torka, lilla pluttan har blivit stor! Iallafall lite....

1 kommentar:

Simson sa...

Pizzagubbar är bra dom som förser en med klubbor :)