2009-08-15

Mera bak, ett klipp och Emmamys!

Här hemma bakas det för fullt....och det gillar jag. Jag har hjälpt mamma att kavla degen och ha i ingredienser och framförallt äta av alla goda ingredienser.... =)
Det är så roligt att baka!
Och så gott!

Så här blev resultatet! Bullar med hallon och vit choklad...mmmm

Och en kväll här i veckan så kom en frisör hem till oss och gjorde mig väldigt fin i håret!
Jag försökte vara duktig och sitta still, men det var så väldigt spännande att titta på allt så det blev svårt att vara stilla, men fint blev det! =)

Och idag var vi och fika hos Emma, jag gillar verkligen Emma och prata om henne hela dan när pappa hade berättat att vi skulle dit.... jag fick smarrig chokladkaka och försökte mata Emma med blåbärspaj!

1 kommentar:

Hanna S sa...

Ja jag tyckte att Mira va klippt.. tjusigt va de :) Emma gillar Mira-Li starkt me o letade efter henne flera timmar efter att ni hade åkt :)