2009-08-11

Sommar, bad och bak.

Ok, nu har mamma och pappa varit dåliga på att uppdatera på ett tag. Så blir det när man börjar jobba igen säger dom ;) Men i helgen jobba mamma bara en stund och sen drog vi iväg till sommarstugan och njöt av värmen.

Rolig bild =) David, jag och Sara & Simon spanar in morfar som precis hämtat upp Linda & Danne i hamnen.

Här sitter jag och plaskar med fötterna i vättern, flytväst på såklart, snart är jag stor nog att bada i badkaret som mamma kallar det, där är det plant och ganska grunt, men än så vågar jag inte hoppa i där...

Nu är pappa hemma med mig i tre dagar och mamma i två. Så nu passar vi på att baka massa gott till mitt kalas som jag ska ha, eller jag ska visst ha två kalas har jag hört! Spännande med massor av paket och tårta!! Längtar.... Kram Mira

1 kommentar:

mama Sofia sa...

Hej Anna!
Vi kommer mer än gärna förbi och hälsar på i er sommarstuga! Jag har hört att den är underbar och vilket läge!!

Ps vilket underbart kök/rum Mira-Li har!

Kram Sofia