2009-08-27

Min bästis Vira och jag

Idag har jag träffat min bästa kompis Elvira! Det var jätteroligt, mindre roligt var det att prova massor av skor på fabriken Kavat...jag ville mest leka och klättra på deras roliga lektrappa där man skulle mäta sina fötter....men vi kom därifrån med varsina välfyllda påsar så våra mammor och pappor var väldigt nöjda!
Prova, prova och prova.....

När vi kom ut hade vi spring i benen och blev så glada av att vara tillsammans! Vi har så roligt ihop jag och Vira =)

Sen åkte vi vidare till invigningen av nya Marieberg Galleria och här äter vi, eller iallafall försöker mamma få mig att äta. Vi är ju inte så krya jag och mamma så min aptit är inte på topp! Vi har iallafall lovat att bli friska till helgen för då ska jag sova hos mormor & morfar och mamma och pappa ska till Uppsala på bröllop... och sen har jag hört att det ska bli ett kalas till och jag har minsann sett undangömda paket här och var...jag tror jag fyller 2 snart! ;)
Puss & Kram Mira-Li



Inga kommentarer: