2010-11-26

Shopping med stort S


JA, idag har jag och syrran stressat runt i butikerna på marieberg och shoppat, inspirerats och njutit av julen! Fatta att den verkligen står runt hörnet. Första advent på söndag redan. Här hemma är det färdig pyntat. Stjärnorna är uppe, stakarna likaså, adventsljusen på borden, julblommor här och där och det börjar bli lite stämmning =)

Sara fick agera chaufför idag eftersom Björn behövde bilen till jobbet. Vi hade stora problem att få in allt vi handla i bilen eftersom allt ligger i stora kartoner så vi lyckades bilda kö på parkeringen, ingen kom varken runt eller förbi oss...hm, Saras kommentar var HELA BILEN ÄR FULL AV UNGAR, BARNVAGNAR OCH GRANAR!!! Och det stämde verkligen, men jag stod ju inte för all shopping själv ;)


Det här hjärtat fick följa med hem idag från NICE, köpte även hem den efterlängtade vita plastgranen från RUSTA och lite annat smått och gott =)

5 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Härligt med ett shoppingrace!

Hittade precis hit via Blondinmama och ser att vi både bor i samma stad och kör omkring Buggor båda två! =)

Ha en fin fredagskväll! /Katta

The Lindaus! sa...

Ja, buggen är den bästa vagnen! Jag har haft min sedan 07 när jag fick mitt första barn...har svårt att släppa den ;)

Vad kul att du hitta hit =) Nu ska jag följa din blogg, den ser underbar ut! / Anna

Familjen Pettersson sa...

ÅÅÅhhh trevligt =) Ser att det blev en stor stol till Mira oxå ! =) Kram

Sara sa...

Ja, då har man överlevt ytterligare en shopping dag! Har packat upp hela kvällen och pyntat för fullt! = )

The Lindaus! sa...

Vad kul Sara! Hoppas stjärnan fick plats!! =)