2010-11-25

Skojigheter.

Måste tipsa om denna snygga plaststol till barn. Jag köpte hem en när jag var på Jakobssons möbler för två månader sen, direkt när jag kom hem så ångrade jag att jag inte köpte tre stycken till....Idag kom dom hemlevererade till oss, TACK Alex för att du var så snäll som tänkte på mig när du var ute i krokarna! =)
Mira ÄLSKAR dom här stolarna.
Just nu har vi dom inomhus, men till sommarn är de ju perfekta ute på altanen! Kostar bara 49kr och finns i rosa, blått och rött.

Häromveckan var jag ju hemma hos grannen. Nova fick då prova Elias hoppgunga och hon togkilla den! Vi fick låna en av Thyra som är lite liten för sin än så länge ;) Nova är jätteduktig och hoppar ordentligen med benen. Efter några sekunder kom nästa problem, storasyster trodde det var en gunga och ger henne hög fart!!! Hur ska man förklara för en treåring att det är förbjudet när Nova kiknar av skratt.....? ;)


1 kommentar:

Alex sa...

Vilken härlig bild på Nova :) Kram!