2010-12-14

Sjukstuga.


Lilla sjuklingen, dags för tänder kanske...
Mysklädd i nya pyjamasen inhandlad i sthlm på HM.
.
Igår sprang jag på stan med mamma och leta efter julaftonskläder till tjejerna. Är det någon mer än jag som har problem?! Jag vet att jag är sent ute, men jag trodde att det skulle finnas lite kvar iallafall.... Jag hittade tillslut en paljettklänning till Mira-Li som passar väldigt bra till nyår, men när vi kom hem och provade så var den för stor....måste med andra ord ge mig ut igen och leta eller iallafall byta storlek!
.
När vi sprang runt på stan så sa jag till mamma att jag tyckte Nova betedde sig konstigt och mycket riktigt när vi kom hem stod tempen på 39,5 så istället för avslutning på babysången idag så har vi sjukstuga här hemma. Mira-Li pysslar för fullt med papper och saxar och tuschpennor och Nova tittar avundsjukt på....;) Hoppas, hoppas att vi är på benen imorgon!

Inga kommentarer: