2010-12-19

What a day...

Årets julklappsbyte mellan bästisarna =)
I år fick även Nova & Thyra byta med varandra...=)


Superglada tjejer som får tjuvöppna paket innan julafton ;)

Sen drog jag och Alex igång jordens bakning.
Vi skulle nämligen testa macarons för första gången och bestämde oss för att göra det ihop. Det visade sig vara en toppen idé för det var inte den lättaste kakan att slänga ihop ;) Men trots att det var första gången och trots att vi baka med fyra barn springandes runt benen så gick det alldeles utmärkt! Vilket teamwork... =) ( ok, alla kanske inte blev supersnygga - se bild )

Men ljuvligt goda....
Rosa vaniljmacarons med vit kokostryffelkräm ska Mira-Li få ge till sina fina fröknar imorgon som TACK för ännu en underbar termin på världens bästa dagis!

5 kommentarer:

Familjen Pettersson sa...

Duktiga, de ser ju helt perfekta ut =) Måste hinna ses ?! Kram

Alex sa...

Dem ser ju toppen ut!! Tack för igår! KRAM

Simson sa...

Ser grymt fina ut...får ta ett parti i mellandagarna tror jag.

The Lindaus! sa...

Tack snälla ni!
Anna, hinner vi ses nåt tisdag eller onsdag??
Alex, TACK själv =)
Hanna, Du bara måste! Jag är fast, kommer baka macarons tills jag dör ;)
KRAM

Anonym sa...

Åh så fina de blev! Vilket recept körde ni efter? Vad la du dem i som ni skulle ge bort?
Kanske ska våga mig på att baka sådana! :)
Kram Kristin